From Czech Republic ~チェコから沖縄へ~

  2024/08/06   LOG                            

Weather:Sunny / Clowdy 😊

Temperature : 33℃ / Water temperature : 28℃

Dive site: Kearama Island

Course: Kerama 3 boat / 1day tour

天気:晴れのち曇り😊

気温 : 33℃ /  水温 : 28℃

ダイビングポイント: 慶良間

コース:慶良間3ボート(日帰りツアー)

---

Haitai!
Today, we had two lovely couples from Czech Republic!!
They came to visit our shop on their arrival to Okinawa and decided to join our tour! Thanks!



They came all the way from Czech Republic, because when they dived in other courtry before, they met a Japanese guy and he told them Okinawa is one of the best dive spot in the world!!

Yeah and it is true!!


The had fun watching Coral reefs and Macro!!

Thanks and we look forwad to diving with you guys again in the future! 

Muchas Gracias!!
(I will learn Spanish!!)


はいたい🌺本日は、なんとチェコより素敵なご夫婦がいらっしゃいました😊
ずーっと笑顔で、笑いが絶えないツアーとなりました✨

まさかの、慶良間でマクロ好きと知り・・・😂😂
慶良間のサンゴ以外にも、海藻にも興味を示していたりと私たちもお陰で勉強になりました👍

そして、流石はダイブマスターのお二人!!
3年のブランクがあったにも関わらず、安定したダイビング💪
何より、安全第一でツアーに参加してくださったので、我々も楽しく安心できるツアーができました★

また、是非一緒に潜りましょう♪




チェコにも遊びに行きますね!!
スペイン語も学ぶリストに入ったMarinaでしたー😀

そして何より…
今年は、台風が少なすぎて、サンゴの白化が進んでおります…

We are really worried about the coral bleaching...
Hope the typhoon comes soon!!


早く台風来てくれー!!😭😭😭







このブログの人気の投稿

Open Water Course

ホエールスイム 〜Whale Swim〜

Discover Scuba with Granpa!! 家族ダイビング🎵